Zróbmy biznes na zielono
Jakie są kluczowe elementy strategii działania skutecznej 'zielonej firmy', co rzeczywiście działa, a co jest tylko marnowaniem czasu i pieniędzy. Dlaczego firmy nie potrafią rozróżnić zielonego CSR od PR, jak efektywnie uruchomić wolontariat pracowniczy? Dowiedz się, co może zrobić biznes. Więcej informacji: Portal eko.org.pl, Dominik Dobrowolski: dominik@eko.org.pl
Jakie są kluczowe elementy strategii działania skutecznej zielonej firmy, co rzeczywiście działa, a co jest tylko marnowaniem czasu i pieniędzy. Dlaczego firmy nie potrafią rozróżnić zielonego CSR od PR, jak efektywnie uruchomić wolontariat pracowniczy? Dowiedz się, co może zrobić biznes.
Więcej informacji:
Dominik Dobrowolski
Fundacja Ekorozwoju FER
dominik@eko.org.pl
tel.kom: 0697 092 978